1. Dane firmy
Administratorem serwisu jest Yana Shliakhetska prowadzący działalność pod nazwą Yana Shliakhetska pod adresem woj. MAZOWIECKIE, pow. Warszawa, gm. Warszawa, miejsc. Warszawa, ul. Wenantego Burdzińskiego, nr 5, 03-480 o numerze NIP 5214123139 REGON 542113575.
Adres email lub numer telefonu do kontaktu: studio@exohouse.pl
2. Nazwa rejestru i organu prowadzącego
Yana Shliakhetska wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
3. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość za pośrednictwem serwisu w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy liczony jest od daty zakupu karnetu.
Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować administratora o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej na adres email studio@exohouse.pl.
W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, administrator zobowiązany jest zwrócić konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez administratora oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy m.in. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Sytuacja taka występuje w przypadku, w którym klient będący konsumentem poprzez przystąpienie do korzystania z zakupionego dostępu do zajęć (poprzez rozpoczęcie uczestnictwa w zajęciach lub nie odwołanie rezerwacji zajęć, które się odbyły) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy dotyczącej dostępu do zajęć, wyrazi zgodę na wykonanie przez administratora usługi polegającej na prowadzeniu zajęć przed upływem okresu do odstąpienia od zawartej na odległość umowy, a te zajęcia się w pełni odbędą.
4. Akceptowane metody płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty: gotówka albo przelew oraz płatność za pomocą bramki płatniczej Przelewy24 – usługi świadczonej przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887.
5. Informacja o procedurze reklamacyjnej
Klient może zgłosić reklamację dotyczącą działania serwisu oraz świadczonych usług pisemnie na adres woj. MAZOWIECKIE, pow. Warszawa, gm. Warszawa, miejsc. Warszawa, ul. Wenantego Burdzińskiego, nr 5, 03-480 lub mailowo na adres email studio@exohouse.pl.
W reklamacji należy zawrzeć dane klienta i wszystkie istotne informacje.
Administrator rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi w terminie 7 dni roboczych w formie pisemnej.